Thursday, June 7, 2012

lunch n dinner (6 june 12)

sbnrnya bnyk cite yg aku nk share dgn korg smua... ok jom aku cite yg gmbr2 kat bwh nie dlu..ok ^_^


haaa..gmbr yg kat atas nie aku nk cite sikit la an.. sbnrnya pg tu aku ada mkn roti sikit ..disebbkan aku terlalu laparrrrr gila333333 la kan aku suruh aku punya student g tlg blikan roti 2 disebabkan dh 2hari aku puasa tp aku cuma mkn 2x suapan ja..x tau la napa masuk suapan kedua aku dh x tertelan si roti 2 siap kat roti 2 aku buang cam 2 ja..rugi gak duit aku x tau la napa aku jd x selera nk mkn lps 2ari puasa..rsa mcm lain sikit kali nie... ari pertama aku berbuka cuma dgn air ja ntah air apa aku minum smpai aku kenyang sgt2 (kenyang dgn minuman ja) smpai bt aku rsa letih..mndi2 smua siap then aku baring la..ingtkan mata aku nk trus terlelap rupanya x.. baring punya baring pusing kanan pusing kiri tp x leh tido gak...then aku tergerak hati nk tgk seefood layn la cit 2 smpai abis..blh jd gak..hahaha... x pe la smntara nk tido.. abis cite 2 on9 fb jap smbang2 dgn howsmate jap dlm 12 lbh gak la bru aku leh tido..tp aku terjaga tgh mlm sbb tiba2 rsa panas..ok la tutp cite 2 yg aku nk cite nie pasal pic kat ats..hahha...ok la pic kat ats tu sbnrnya x da apa pun..tp sllu aku lunch aku x prnh ambik yg mcm 2(kosong cuma ayam dgn kuah smbal sikit)  yg aku sllu mkn msti ada sayur tp yg aku tau pinggan aku msti penuh laaa....hari 2 ja slra aku 20%  2 pun rsa mcm terpaksa nk abiskan..sbb kat situ mkanan mhl terpaksa abis kan..hahhahah..klu x aku rugi lg.. mkn3333 abis gak.. NASIB BAIK...   :p



ok nie pic msa aku dinner..roti bijirin dijadikan sandwich x sandwich gak la..sbb aku isi telur ja..hahah...dgn nesvita.. aku pikir sbb aku kurang mkn nasi aku kna mnum nesvita la utk tmbh tnga...klu x bdn aku rsa lemah ja...roti dgn telur goreng n nesvita cukup la 2 asalkan perut aku terisi sikit... dlu aku prnh minum nesvita nie tp sllu aku minum nesvita tak prnh abis, sbb nesvita nie akn membuat kita x kan rsa lapar so aku pikir nesvita blh diamalkan sbgai diet..huhu... tp smlm aku minum leh abis lak.. ok la 2... hehehe.. abis ja mkn smlm trus rsa ngantok..so aku cadang nk tido awl...msuk2 bilik duduk jap pas 2 baring...alhamdullilah dpt gak aku tido awl... hehhe....tp aku terjaga gak dlm 4 lbh ingt dh kul 7 sbb langit nmpk cerah ja..tgk2 jam bru kul 4 lbh..apa lg smbung tido blik las..hahhahaha..... pas 2 bru terjaga kul 7.. trus mndi solt siap smua g kerja..huhu...  pg nie aku cuma minum air teh o limau..huhu..kurg sikit rsa lapar..dri pengetahuan aku teh o limau tnpa gula blh membuat perut kita jadi kempis tp kna amalkan sllu utk btl2 berkesan...huhu...mmg dh lama aku cuba minum mcm 2 tp sllu bt pas 2 berhenti...mcm 2 la sllu...

ok stkt nie yg 2 dlu la aku nk cite..lgi pun yg nie yg terbaru gak..sbb aku pikir aku nk berhenti dri berfesbok so cba nk jinak2 kan diri dgn blog lak..dh lma aku ada blog nie tp aku jarang skli guna smpai pw pun 2 3 kli aku tukar..huhu..sbb sllu terlupa..hehehe....

No comments:

Post a Comment